Základní ceníková sestava
BARVA STŘÍBRNÁ RAL 9006
- PANEL: hladký povrch, vzor panelu LUXURY
- BARVA PANELŮ: interiér vždy bílá, exteriér: bílá RAL 9010, stříbrná RAL 9006
- KONSTRUKCE: vodící dráhy
- KOVÁNÍ: standard, strip
- OVLÁDÁNÍ: manuální
- BEZPEČNOSTNÍ PRVKY: vyrovnávací pružiny s pojistkou proti pádu vrat při přetrhnutí pružiny
- DOPLŇKY: plastové madlo oboustranné – černé (pouze při manuálním ovládání) montážní perforovaný úhelník 30 x 30 mm, 3 bm – 1 ks
- OMEGA VÝZTUŽNÉ PROFILY: viz tabulka
PŘÍPLATKY:
- BARVA PANELŮ : lakování panelu dle vzorníku RAL (pouze jednostranně)
- HORNÍ A DOLNÍ AL LIŠTA: polep renolitem, nebo odstín RAL
- KOVÁNÍ: snížené, zvýšené, bez nadpraží a bez ostění, s nadpražím a bez ostění
- OVLÁDÁNÍ: motorové ovládání na vypínač nebo dálkové ovládání, příslušenství k motorům
- DOPLŇKY: přechodové dveře s příslušenstvím, prosklení vrat okýnky, zámek na klíč s kulovým madlem, vnitřní blokovací zarážka, montážní úhelníky, zadní spojovací C profil
ANTRACIT
- PANEL: hladký povrch, vzor panelu LUXURY
- BARVA PANELŮ: interiér vždy bílá, exteriér: antracit
- KONSTRUKCE: vodící dráhy
- KOVÁNÍ: standard strip
- OVLÁDÁNÍ: manuální
- BEZPEČNOSTNÍ PRVKY: vyrovnávací pružiny s pojistkou proti pádu vrat při přetrhnutí pružiny
- DOPLŇKY: plastové madlo oboustranné – černé (pouze při manuálním ovládání) montážní perforovaný úhelník 30×30 mm, 3 bm – 1 ks
- OMEGA VÝZTUŽNÉ PROFILY: viz tabulka
PŘÍPLATKY:
- BARVA PANELŮ: lakování panelu dle vzorníku RAL (pouze jednostranně)
- HORNÍ A DOLNÍ AL LIŠTA: polep renolitem, nebo odstín RAL
- KOVÁNÍ: snížené, zvýšené, bez nadpraží a bez ostění, s nadpražím a bez ostění
- OVLÁDÁNÍ: motorové ovládání na vypínač nebo dálkové ovládání, příslušenství k motorům
- DOPLŇKY: přechodové dveře s příslušenstvím, prosklení vrat okýnky, zámek na klíč s kulovým madlem, vnitřní blokovací zarážka, montážní úhelníky, zadní spojovací C profil
Mezní rozměry
Maximální rozměr vrat: 5500 mm x 3000 mm (pro vrata o šířce 5001 mm – 5500 mm je omezena výška na 2750 mm
Kování

Kování bez nadpraží, bez ostění – TUNEL
Systém vychází ze sníženého kování. Vertikální vedení se kotví pomocí úhelníků přímo do stíny, z čelní pohledové strany se nýtuje krycí plech. Místo chybějícího nadpraží se montuje krycí plech. Krycí plech vertikálního vedení a nadpraží se dodává ve stejném barevném provedení jako panely.

Kování s nadpražím, bez ostění – BUNKER
Systém vychází ze sníženého kování. Vertikální vedení se kotví pomocí úhelníků přímo do stíny, z čelní pohledové strany se nýtuje krycí plech. Krycí plech vertikálního vedení se dodává ve stejném barevném provedení jako panely. Pro dolehnutí vrchní těsnící gumy a pro uchycení dráhy motoru se využívá stávajícího nadpraží.